Gnarls Barkley - Crazy

I remember when, I remember, I remember when I lost my mind
There was something so pleasant about that phase.
Even your emotions have an echo
in so much space

And when you're out there
Without care,
Yeah, I was out of touch
But it wasn't because I didn't know enough
I just knew too much

Does that make me crazy
Does that make me crazy
Does that make me crazy
PROBABLY (Note: CD version and radio version are different. The other has POSSIBLY here)

And I hope that you are having the time of your life
But think twice
That's my only advice

Come on now, who do you, who do you, who do you, who do you think you are
Ha ha ha bless your soul
You really think you're in control

Well, I think you're crazy
I think you're crazy
I think you're crazy
Just like me

My heroes had the heart to lose their lives out on a limb
And all I remember Is thinking, I want to be like them

Ever since I was little, ever since I was little oh it looked like fun
And it's no coincidence I've come
And I can die when I'm done

But maybe I'm crazy
Maybe you're crazy
Maybe we're crazy
Probably

Crazy(瘋狂) - Gnarls Barkley(奈爾斯巴克利)

我記得當時 我記得 我記得當我失去理智
關於那個地方有很宜人的事
妳的情感猶如回音
在那空間

當妳不在那裡
不在關心
啊 我感到失去了聯繫
但不是因為我不夠清楚
而是我知道太多了

那使我瘋狂
那使我瘋狂
那使我瘋狂
可能地

且我希望妳有妳自己的生活時光
再慎重考慮 那是我唯一忠告

現在來想想妳是誰 妳是誰 妳是誰 妳是誰
哈 哈 哈 祈福妳的靈魂
妳想妳真有控制好自己嗎

我認為妳是瘋狂的
我認為妳是瘋狂的
我認為妳是瘋狂的
就像我一般

我的英雄有心但如已喪失了肢體生命
並且我所有記住的是在想 我想要像他們一樣
即時那時候我還小 即時那時候我還小 這看起來很有趣
並且在沒巧合下我來了
並且當我做了我可能會死

可能我是瘋狂的
可能妳是瘋狂的
可能我們是瘋狂的
大概吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    ringsky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()