close

Sara Bareilles - Gravity

 

 

Something always brings me back to you
It never takes too long
No matter what i say or do
I'll still feel you here till the moment i'm gone
You bold me without touch
You keep me without chains
I never wanted anything so much
Than to drown in your love
And not feel your rain

Set me free
Leave me be
I dont want to fall another moment into your gravity
Here i am
And i stand
So tall
Just the way i'm supposed to be
But you're on to me
And all over me

You loved me cause i'm fragile
When i thought that i was strong
But you touch me for a little while
And all my fragile strength is gone

Set me free
Leave me be
I dont want to fall another moment into your gravity
Here i am
And i stand
So tall
Just the way i'm supposed to be
But you're on to me
And all over me

I live here on my knees as i
Try to make you see that you're
Everything i think i need here on the ground
But you're neither friend nor foethough
I cant seem to let you go
The one thing that i skill know isthat you're keeping me
Down

You're keeping me down now
But you're on to me
You're on to me
And all over

Something always brings me back to you
It never takes too long

總有東西能把我帶回你身邊
這從來不用花很長時間
不論我說什麼、做什麼  我仍能感覺你在這裡  直到我離去
不用觸碰  你就能擁抱我
不用鎖鏈  你就能困住我
除了陷溺在你的愛裏不再出來  我不想要任何東西

放我自由  不要管我
我不想再被你吸引
我在這裏  站在高處
這是我本應擁有的位置
但是你仍在我之上  籠罩著我  控制著我

你愛我因為我的脆弱
我總是以為我很堅強
但是每當你一觸碰  我那些不堪一擊的堅強就消失不再……

放我自由  不要管我
我不想再被你吸引
我在這裏  站在高處
這是我本應擁有的位置
但是你仍在我之上  籠罩著我  控制著我

我跪在這兒  試圖讓你看見
你是我需要的一切

你亦敵亦友  但我又不能讓你走
我仍然知道  你控制著我
控制著我  ~~
但是你仍在我之上  籠罩著我  控制著我

總有東西能把我帶回你身邊
這從來不用花很長時間……

arrow
arrow
    全站熱搜

    ringsky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()